#tévézési szokások

„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!
 

„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!

Manapság gyakran ismételt frázis, ha az embereket tévénézési szokásaikról kérdezik, hogy valaki egyáltalán nem, vagy csak nagyon ritkán néz tv-t. De valóban igaz ez? Tényleg eltűnt az otthonokból a színes, sokszor zajládának is csúfolt készülék? Egy tavaly év végén készült kutatás alapján biztosan állíthatjuk, hogy nem: csak a szokásaink alakultak át.

Samsung Samsung

Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?
 

Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?

Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.

hvg.hu hvg.hu


Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye
 

Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye

Ahogy a világ legnagyobb részén, hazánkban is jelentősen növekedett az okoseszközök használata a koronavírus-járvány hatására és ez számos tevékenység virtuális változatát is magával hozta. A Samsung kutatásai azt mutatják, a digitális eszközök nagyban hozzájárulhatnak az új kapcsolatok kialakításához és ápolásához, de akad olyan online kommunikációs lehetőség, amelyet nem szívesen próbálnának ki a magyarok.

hvg.hu hvg.hu


Magyarországon talán csak egy forradalom söpörhetné el a tévécsatornákat
 

Magyarországon talán csak egy forradalom söpörhetné el a tévécsatornákat

Miközben Nyugat-Európában már hódít az új generációs videós tartalomszolgáltatás, a mi régiónkban erősen tartja magát a hagyományos, lineáris tévézés – állítja a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat kutató Wavemaker Hungary. Egy magyar ember átlagosan 284 percet ül a tévéje előtt – naponta.

hvg.hu hvg.hu

Önnek milyen tévéje van otthon? Egyre több magyar nem adná HD alá
 

Önnek milyen tévéje van otthon? Egyre több magyar nem adná HD alá

Való igaz, hogy az elmúlt időszakban nagyban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban kár tagadnunk, az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – állítja nézettségi kutatásokra és saját adataira alapozva az Invitel. A szolgáltató szerint az adás minőségét HD alatt egyre kevesebben tartják elfogadhatónak.

hvg.hu hvg.hu







Az is nézi a sorozatokat, aki letagadja
 

Az is nézi a sorozatokat, aki letagadja

A Barátok közt, a Jóban Rosszban és az NCIS a magyarok legkedveltebb sorozata egy kutatás szerint. A felmérésből az is kiderül, hogy tízből heten rendszeresen követik a sorozatokat.

MTI MTI

Van, aki 6 óra 51 percet tévézik egy nap
 

Van, aki 6 óra 51 percet tévézik egy nap

Átlagosan öt óra tizennégy percet töltöttek naponta tévézéssel a négyévesnél idősebb magyarok az első negyedévben. Ez két perccel kevesebb, mint amennyit egy évvel ezelőtt, ugyanebben az időszakban mértek - derül ki az AGB Nielsen elemzéséből MTI-hez csütörtökön eljuttatott elemzéséből.

MTI MTI