#tévézési szokások

„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!

Manapság gyakran ismételt frázis, ha az embereket tévénézési szokásaikról kérdezik, hogy valaki egyáltalán nem, vagy csak nagyon ritkán néz tv-t. De valóban igaz ez? Tényleg eltűnt az otthonokból a színes, sokszor zajládának is csúfolt készülék? Egy tavaly év végén készült kutatás alapján biztosan állíthatjuk, hogy nem: csak a szokásaink alakultak át.

Samsung

Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?

Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.

hvg.hu


Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye

Ahogy a világ legnagyobb részén, hazánkban is jelentősen növekedett az okoseszközök használata a koronavírus-járvány hatására és ez számos tevékenység virtuális változatát is magával hozta. A Samsung kutatásai azt mutatják, a digitális eszközök nagyban hozzájárulhatnak az új kapcsolatok kialakításához és ápolásához, de akad olyan online kommunikációs lehetőség, amelyet nem szívesen próbálnának ki a magyarok.

hvg.hu


Magyarországon talán csak egy forradalom söpörhetné el a tévécsatornákat

Miközben Nyugat-Európában már hódít az új generációs videós tartalomszolgáltatás, a mi régiónkban erősen tartja magát a hagyományos, lineáris tévézés – állítja a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat kutató Wavemaker Hungary. Egy magyar ember átlagosan 284 percet ül a tévéje előtt – naponta.

hvg.hu

Önnek milyen tévéje van otthon? Egyre több magyar nem adná HD alá

Való igaz, hogy az elmúlt időszakban nagyban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban kár tagadnunk, az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – állítja nézettségi kutatásokra és saját adataira alapozva az Invitel. A szolgáltató szerint az adás minőségét HD alatt egyre kevesebben tartják elfogadhatónak.

hvg.hu







Az is nézi a sorozatokat, aki letagadja

A Barátok közt, a Jóban Rosszban és az NCIS a magyarok legkedveltebb sorozata egy kutatás szerint. A felmérésből az is kiderül, hogy tízből heten rendszeresen követik a sorozatokat.

MTI

Van, aki 6 óra 51 percet tévézik egy nap

Átlagosan öt óra tizennégy percet töltöttek naponta tévézéssel a négyévesnél idősebb magyarok az első negyedévben. Ez két perccel kevesebb, mint amennyit egy évvel ezelőtt, ugyanebben az időszakban mértek - derül ki az AGB Nielsen elemzéséből MTI-hez csütörtökön eljuttatott elemzéséből.

MTI